Jeden jediný člověk dokázal udržet linii celého onemanshow. Nepotřeboval k tomu prakticky nic a přece vytvořil naprosto dokonalou imaginaci bytu, ulice, zbabělství, neštěstí, nesmělosti, radosti i snění.
Doprovázen živou hudbou klarinet a kontrabas (Jiří Mráz a Martin Zpěvák) zavádí diváky do myšlenek toho, který sní o existenci hrdiny a jeho vlastní život tak nějak proklouzává stránkami komiksu. Antihrdina, který střídavě budí soucit, sympatie i antipatie. Vojta Švejda má neuvěřitelnou dynamičnost projevu a jedinečný smysl pro detail. Pomocí pantomimy, zvuků i mluveného slova vtahuje do děje, který ale zároveň uceleným prvoplánoým dějem není. Trefná vtipnost zaručena. Bliss měl premiéru v roce 2002 a přesto působilo velmi současně. Ke všem kladným vlastnostem autora tedy připočtěme i nadčasovost.
(autor: Zuzana Smulagová, Taneční aktuality, 16. 2. 2008)